Δευτέρα 20 Μαΐου 2013

Θεϊκές ατάκες από TUS



tus - tang clan: "τέρμα, δεν ξανακούς φλώρικο στίχο, τέρμα τα beat σα να βαράω την πούτσα μου στον τοίχο" 

tus - μουνόδουλος: "θέλει ελευθερία; μεγαλωσέ της την κουζίνα"

tus - μουνόδουλος: "σου έχω πει μια παροιμία για τις γαμημένες, είναι σαν τις τουαλέτες, οι καλές είναι πιασμένες κ'οι ελεύθερες χεσμένες γι'αυτό χέσε στο γρασίδι"

tus - γιατί γλυκιά μου κλαις; : "σου μιλάω απ'το γουόκι τόκι, ένα, δύο, τρία, όβερ μπήκα να σου σκίσω το γκρόβερ, γκέιμ όβερ"

tus - γιατί γλυκιά μου κλαις; : "σηκώθηκαν τ'αγγούρια να γαμήσουν τον μανάβη, το κάθε πουστάκι μπαίνει μες στο νετ και θάβει"

tus - έλα να σε χορέψουμε: "προσκύνα δούλα τον μπαμπούλα, μου'ρχετ'αναγούλα όταν ακούω ραπς μ'όλα τα καμμένα βούρλα"

tus - έλα να σε χορέψουμε: "μα τον ιησού χριστό από τη ναζαρέτ, σου γάμησα τη μάνα έτσι και ξαναμπείς στο νετ"

tus - έλα να σε χορέψουμε: "ήμουν υπό την επήρεια αλκόοκ και έσπασ'η καπότα omg και 3 lol"

tus - έλα να σε χορέψουμε: "tus ξανά μουνόπανα στίχος που σπάει κόκκαλα κι όχι απ'τα στενά αλλ'απ'τις σπηλιές με ρόπαλα"

tus - έχεις απάνω σου αναπτύρα: "μου την πέσανε μες στα στενά κ'ήτανε πέντε.. ε, πέντε και τέταρτο,πέντε κ'εικοσπέντε"

tus - έχεις απάνω σου αναπτύρα: "δεν πας μια μέρα στην λίτσα πατέρα να σου πει τον καιρό; αφού σε χαλάει γιατί πίνεις νερό; μήπως είσ'ο ζορό; έγραφε σούπερμαν η μπέρτα"

πείτε κ άλλα που σας αρέσουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου